Rabu, 2 November 2011

Dari meja seorang blogger

Ha..ha... sambil tulis blog, sambil makan kek pisang wife aku buat..nak ceta ni sapa kata sebagai seorang blogger tegar membuang masa, sekurang-kurang nya dapat juga mengisi ruang pembacaan kepada kengkawan atau sesiapa yang reti membaca dan suka membaca, kalau tak pun mereka-mereka yang ingin mencari info-info tentang apa saja lah yang jarang dan tak ada dalam buku-buku atau sebagainya. Contoh nya tempat makan sedap, port memancing syok dan banyak lagi lah....apa aku cerita ni.

Ok berbalik kepada bunyi-bunyi bising kat belakang cuping telingga aku ni yang mengatakan yang kebanyakan blogger ni buang masa bukan dapat duit pun, ni aku nak tunjuk satu cek (bukan aku punya lah) org lain punya ...ha...untuk menjadi bukti yang syarikat pengiklanan ni tak menipu.....diaorang bayar mengikut syarat2 yang telah dipersetuju. ha..ha...tengok sendiri lah.

Sebenarnya nak ceta sikit cek kat bawah ni wife aku nya, wife aku ni suri rumah sepenuh masa dan seorang bloger tegar...aku sambilan tegar...ha....tak kesah lah lah asalkan aku balik dia senyum sudah.....dan lagi yang lebih penting anak-anak aku gemok-gemok sekaliannya.he..he...tak percaya gi usha blog ni...cerita-ummchak.blogspot.


Pesan aku buat semua blogger lah terus kan menulis...dan mengembara.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan