Ahad, 13 November 2011

Hampa, U-turn

Ha..ha... sambil tulis blog, sambil makan kek pisang wife aku buat..

Jalan-jalan KL bawak wife(sipembuat kek pisang) dan anak-anak, boring duduk rumah perut pun lapa wife (sipembuat kek pisang) malas nak masak, sama la dengan aku malas nak makan kat umah.... selepas solat zohor cepat-cepat siap, start kereta menuju ke KL. Dalam perjalanan baru decide nak makan kat mana. Aku bagi la cadangan sekitar Jalan Tun Razak (senang nak balik). Wife(sipembuat kek pisang) terus bagi cadangan makan kat Levain Boulangerie Patisserie restoran fresh breads, pastries dan makanan europe. Sambil makan-makan dan minum coffee latte dan cappuccino ambil la gambar. nak buat modal tulis blog (si pembuat kek pisang request) cklik .....clik....clik....... dah selesai balik.

Aku bukan nak cerita tentang layan makan kat Levain Boulangerie Patisserie yang aku nak cerita adalah kehampaan si pembuat kek pisang, salah aku jugak aku tak copy file gambar-gambar tu terus kat HD, aku review dan delete. Aduh......terlupa lah nak save habis gambar-gambar to, si pembuat kek pisang tak puas hati, dia nak gi lagi sebab dia suka coffee yang ada bentuk LOVE to cantik sangat.....emmm......(pada aku sama je....kat coffee shop lain). Tak kesah lah.......

Ni lah yang dapat simpan buat cerita ....receipt je...hu..hu...kesian Si Pembuat Kek Pisang

~sekian~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan