Ahad, 25 Disember 2011

DGFE year 2011 - The End

Ha..ha... sambil tulis blog, sambil makan kek pisang wife aku buat.  he...he... alhamdulilah dah nak masuk tahun baru 2012, akhirnya dapat jugak komplot-komplot DGFE Camera semi-DSLR mengakhiri DGFE nya, Terakhir pencetus DGFE Su (pleatspender) mengakhiri DGFE nya pada hari Jumaat bersama wife nya, aku cukup terharu kerana, diakhir-akhir pencapayan DGFE beliau mendapat kemalangan ketika bersukan...jadi bertongkat lah ke kedai tony...tak dapat lah merakam komplot-komplot DGFE camera G12 ni berkumpul. Walau bagai mana pun aku sebagai tukang racun mengucap kan taniah kepada komplot DGFE G12. Buat Su....kami tunggu kehadiran anda di opis bersama gambar-gambar menarik..ha....ha....

Dan pesan aku buar beberapa komplot DGFE G12- Bersabar lah untuk menghasik kan gambar yang menarik.

Cerita pasal DGFE member-member, aku pun baru mendapat kan DGFE aku hari ini. Ah biasa je...tak lah sehebat komplot DGFE G12. Tapi bermakna jugak lah bagi aku setelah bertahun aku idamkan, Alhamdulilah rezeki nya hari ini. Lihat lah gambar dibawah ni DGFE aku...ade sale beli lah kalau tak..lalu depan kedai je lah.......



~sekian~




3 ulasan: