Jumaat, 9 September 2011

Waktu yang jem....

Assalamualaikum, lama rasanya tak menulis blog ini. Rasanya macam dah berbulan lamanya, bukan apa banyak waktu yang dilebih kan bagi menyambut kedatangan cahayamata yang ke 4. Alhamdulilah semuanya berjalan lancar sehinggalah diwaktu ini.

Nak aku nukilkan pengalaman demi pengalaman meghadapi anak2 dari bayi hingga membesar...hu..hu...rasana dah semagkin tua aku ni.... Dengan gelagat anak yang kesemuanya lelaki lagilah ....menjadikan aku lebih tua...ye la menjerit sana menjerit sini ....pening kepala..semoga Allah mudah kan dewasa mereka kelak.

Ramai kengkawan brtanyakan aku "mungkin anak aku yang 5 nanti perempua, senang je aku menjawap InsyaAllah kalau nanti yang 5 lelaki lagi mungkin yang ke 6 perempuan pulak" jadi sebagai pengajaran anak itu kurniaan Allah lelaki ke perempuan itu kehendak Allah.

Bab nak cerita pasal anak2 ni panjang dan berbeza2 pendapat mengikut acuan yang masing2 lakukan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan