Khamis, 19 Julai 2012

Pengakap Kelana Parit Raja - aku dan kenangan

Kenangan atau pengalama atau sebagainya adalah pekara yang penting bagi manusia dan sekian alam ciptaan Allah, bagi aku kenangan akan terus bertambah sedetik demi sedetik hingga lah ketahun. Dan kenangan juga memainkan peranan bagi seseorang itu belajar erti hidup. Begitu juga aku yang masih diberi rezeki oleh Allah untuk terus bernafas, makan minum, berkerja, berkeluarga dan lain lagi, kenangan memain kan peranan penting untuk aku meneruskan kehidupan. hah...dah panjang ni.....

Aku bukan nak bermadah kat sini, tujuan aku kali ni nak pamerkan gambar-gambar lama semasa aku remaja  happy saja...tak de masalah. Gambar ni aku dapat dalam FB geng2 aku Pengakap Kelana Parit Raja. lama aku tak berpengakap hampir 10 tahun...rindu rasanya... nak berpengakap lagi. k tutup..

Jom kita layan gambar lama-lama ni....berkayak, berkemah, manjat bukit dan gunung, hutan dan belukar....satu lagi tasik.








Perhimpunan Agung Pengakap Negeri Johor Darul Ta'zim (18)
Ni pertama kali lah aku ke perhimpunan agung pengakap Negeri Johor dan tak ingat beberapa kali yang lain.






 Kat mana aku ....


 


Kat mana aku...he...he...


  
Kat mana aku..he..he..

 





Expidisi inter negeri laluan bersejarah N.Sembilan to sungai Muar Johor

~sekian~

P/s Didalam gambar-gambar ini ada yang telah pergi dijemput Allah, Surah Al-fateha sebagai hadiah..semoga Allah tempat kan roh mereka di kalangan orang-orang yang di beri rahmat..Amin



Tiada ulasan:

Catat Ulasan