Isnin, 30 Julai 2012

Menyesal aku...


Sudah lama rasanya aku memboikot product yang menyokong tindakan rejim israil (yahudi) termasuk lah product ini. Sehinggakan anak-anak aku berjaya aku didik untuk tidak mendekati product-product yang menyokong dan membantu Yahudi (israil) untuk meghancurkan dan menindas rakyat Palestin.

Hentah macam mana tiba-tiba setelah sekian lama tidak menjamah product ini dengan iklan  Ice Cream Sundae aku boleh terkantol...aduh....habis hancus didikan untuk membenci mana-mana sekutu yang menindas umat islam aku terapkan kepada anak-anak terpaksa aku perbetulkan kembali.

Menyesal aku...............

Galerri Gambar
Bukan product ni saja ada beberapa product lain juga, aku cuba boikot. Sekurang-kurang nya dapat juga aku membantu sedara-sedara seislam aku di bumi Palestin.


Aku harap duit yang aku belanjakan tu tidak menjadi dana untuk penindasan puak-puak yahudu (israil), dan hanya menjadi upah kepada pekerja-pekerja yang berkerja ......harap lah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan