Isnin, 3 Oktober 2011

Ruangan Baru/ makan2



Melihat kengkawan punya blog masing2 banyak menceritakan mengenai makanan dan restoran berdekatan tempat mereka tinggal hu...macam seronok je. Oleh itu aku pun nak mencedok idea kengkawan blogger aku ni, jadi ada lah pertambahan labels kat blog aku.

Sebelum aku cerita lebih panjang lebar mengenai restoran2 yang aku kunjungi di tempat atau sekitar aku tinggal ni. Aku akan menilai dari beberapa pekara tidak termasuk rasa (sedap tak sedap lidah masing2), kerana bagi aku lain orang lain seleranya, di antara perkara2 yang aku titik beratkan adalah antaranya :-
  • Suasana
  • Lokasi
  • Hiasan dalaman
  • Professionalisme
  • Servis
  • Kreativiti hiasan makanan
Dan sekiranya para2 tauke yang terlihat atau terbaca ruangan ini aku harap mereka berfikiran positif dan menjadikan comment aku ni sebagai guide untuk menjadi lebih baik. Dan sekiranya tak berpuas hati jugak aku mintak maaf banyak2 atau sekiranya amat berpuas hati boleh lah menjemput aku makan free...he.....he....

Ok.... Tunggu cerita Makan2 di Sehastamungkin.blog

1 ulasan:

  1. Mari kita berkongsi info agar masyarakat lebih berilmu dan berfikir sejenak... Well done !

    BalasPadam