Rabu, 19 Oktober 2011

Jam 12tengah hari di Jalan Beruang-Sketsa bloger

12 tengah hari sememangnya ditunggu2 bagi org yang makan gaji seperti aku dan geng aku ni, bukan nya apa ...time ni lah nak berborak2 panjang sambil makan tengah hari. Waktu biasa tak berapa shok ....kalau melalui e-mail pun tak berapa shok sebab tak tgk muka dan memek muka kot..ha..ha....Jadi pada 18.oct lepas aku dan geng2 aku pi la makan kat gerai tepi simpang Jalan Beruang...Port ni memang dah tak jadi rahsia bagi staf kat opis aku...tak-tahu la kalau2 ada yang taktahu. Jadi hari ini platspender bawak camera.....hai..ada cita la aku minggu ni...atas ehsan platspender dapat la aku gambar2 masa2 yang indah digerai simpang jalan Beruang dan aku nukilkan menjadi satu Sketsa .....boring...ha..ha...tah lah sendiri baca kalau kelaka boleh gelak....yang pasti perbualan kami bukan seperti sketsa yang aku karang ni....ha..ha... k tgk sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan