Sabtu, 15 Oktober 2011

Layan ..pagi2 di Levain Boulangerie Patisserie

Jam menunjukkan jam 12malam apa nak buat.ah update blog la, lagi pun hari ini ada cerita yang hendak aku kongsi bersama dengan kengkawan. Tak de lain pasal opis aku dan makan bab lain tu nanti lah banyak nak di fikirkan, jadi layan sempoi dan selamba dulu.

Hari ini semperna kejayaan team project shell FLNG dalam pFeed jadi project team belanja lah kami makan, tak silap aku project ini lah aku keja makan saja...Kali ni ada perubahan sedikit dari kebiasaan makan tengah hari kepada sarapan pagi (breakfast) ha...ha..... layan sarapan pagi ala france gitu..ala makan pasteri je... Memang dah jadi kebiasaan kerja kat line Oil & Gas ni..bila siap je project tak kira la kecik ke beso ke mesti ada makan.... dan lagi ada gif tak kira la payong ke, cawan ke, piala ke dan paling ramai staff suka dapat t-shet he....he.....tambah koleksi dalam almari baju tak yah beli baju ...ha.ha....kalau banyak boleh simpan buat raya.....ha..ha....kalau yang bujang2 tu aku rasa dah boleh buat hantaran kahwin save budget... melampau agaknya kalau buat macam ni.....tak kesah lah.

Eh dah panjang menaip ni kang boleh buat novel pulak jom layan gambar2......

Shell FLNG Completion of pFeed
Venue: Levain Boulangerie Patisserie
No. 7, Jalan Delima, Kuala Lumpur, Malaysia, 55100
Tel:+603 2142 6611

Nyam..2

Pizza ok la...

Layan jus oren

Meja aku la ni..

Mat Shell...(Tak ingat aku nama dia)

Team instrument...team aku lah ni

Saja2 ni meja aku....nak tunjuk gif dari Technip paris....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan