Rabu, 28 November 2012

Farewell En. Shefri

5 tahun lebih telah berlalu, sama2 memulakan karea di dalam industri oil & gas. Rasanya baru semalam dok bertanya khabar dah nak makan jamuan perpisahan.

Aku dan shef (nama timangan kat Technip) sama tahun berada di Technip (2007). Sampai sekarang masih bersama dalam task (project)  dari Ogt hingga FLNG.

Tahniah buat beliau, semoga berjaya di tempat baru...aku stay Technip...lagi..... Tak tahulak kalau ada com lain nak ambil aku dengan herga lumayan...aku cabut lah...

Jamuan kali ni di Hadramawt..jom layan gambar...Bengabmar sorang tersenyum tu sahabat aku..En. Shefri..

tahniah buat Puan baru kita ini..baru saja bergelar Puan

Restoran Hadramawt - Makanan arab Yaman
Nampak biasa saja...tapi umm..
Konsep ni bagus gak aku buat kat umah
Semoga maju jaya En. Shefri
Kengkawan dah kenyang


~sekian~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan