Selasa, 5 April 2011

SEASCAPE 4/0 GL ABU GARCIA

Hai......melihat rod2 pancing ni, membuat kan aku termenung. Susah betul menjadi rakyat Malaysia ni ....banyak nya nak guna duit apa bila nak berhobi dengan hobi yang mencabar ini.
Itu baru nak memancing belum yang ....lain. Teringta sejenak aku mas kecil2 dulu membuat joran hanya dengan pelepah sawit muda.....
Bukan apa aku membebel kat blog aku ni.......kemarin aku singah kekedai alatan pancing ingat kan nak menyambung hobi yag telah lama aku tinggalkan ...(memancing) masuk je kedai.....hu...terbeliak mata aku...hu.....kagum dengan teknologi sekarang....ikut sejarah aku giat memancing lebih kurang 12 tahun dulu hu...lama gak tu ......pengalaman memancing biasalah, duduk kampug mestilah dengan ayah..... Memancing udang galah, memukat dan menjala. Shok zaman itu...cukup lag sejarah aku memancing malas nak cerita panjang.
Gambar ini aku paksa adik perempuan aku ambil....... guna camera telepon dia....he..he....aku paksa dia up kan kat facebook dengan segera...nak tunjuk kengkawan opis. Bukan kerana aku beli tapi nak tunjuk harga ....banding kan harga kat Rawang dan tempat lain...biasa la tolong kengkawan..... tapi aku tertarik dengan satu rod tu ..biar rahsia....ada modal aku beli lah nanti.



sehasta Mungkin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan