Sabtu, 9 April 2011

Farewell - Al-Rawsha restaurant

24.3.2011 jam 12:30 pm, Instrument department sekali lagi mengalami perubahan sosial, bila mana seorang lagi kawan kami meninggalkan Technip (dapat offer lagi best) . Jamuan perpisahan atau farewell kata orang putih ini kami buat di restaurant Al-Rawsha (makanan arab).

Encik Yus, seorang engineer yang ok peramah, mudah didekati dan ok orang Johor macam aku...ha...ha..kenergian pulak. Aku harap beliau dapat menjalankan tugas di com. baru nya .....dengan baik, semoga berjaya.

Sambung balik tentang Al-Rawsha ...makanan nya boleh tahan sedap nak tahu boleh datang sendiri lah kat restaurant ni....tapi aku igatkan kengkawan yang hendak pergi aku saran kan pergi lah waktu makan tengah hari, kerana aku pernah ke restaurant ni waktu malam bersam keluarga aku..jawapannya hambar, nasi sejuk, suasan bosan bersepah2 dan banyak lagi lah (Dinner at Al-rawsha- tapi dah lama la pos ni) tak tau lah masa ku pi dinner kat sini dah lama dah tahu 2009 mana lak tahu sekarang dah ok....kot

Jadi sesiapa yang hendak ke restaurant ni boleh lah merisik kat web ini http://alrawshakl.com/
menu dia semua boleh dirujuk dalam web ini...dan menu yang aku paling gemar em.....Lamb Mandy.

Nah tengok la sendiri muka sedih dah jadi riang bila berdepan dengan juadah2 yang sememangnya kalau datang sekali dan akan datang sekali lagi..ha..ha... Tapi aku heran kenapa la gambar orang yang diraikan tak de dalam koleksi ni...... nak kena tanya photographer cerita ini. Mak lum lah gambar ini ehsan dari seorang kawan Puan Liza...



Fig: To dia Puan Liza...















Fig: Abg Jamal dan Puan Salina | Penerangan dari Abang jamal ...Jangan makan banyak nanti kena darah tinggi.......gurau je.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan