Sabtu, 30 Mac 2013

Mama seafood restaurant

Hari ini layan anika pilihan masakan alakat di restoran Mama Seafood. Restoran yang terletak di Bandar Rawang berdekatan dengan Pasar raya Mayden, restoran mama seafood ini sudah lebih kurang setahun dua beroperasi. Tetapi baru hari ini baru kami sekeluarga mencuba, itupun desebabkan dah tak tahu nak makan dimana.. Jadi aku mengambil keputusan untuk ke restaurant mama seafood.
Berada di muka pintu masuk aku dah kagum dengan hiasan dalamannya macam sauna room, dinding yang di cover oleh kayu dengan pelbagai corak hiasan kayu..memang cantik.
Beberapa minut kami duduk datang la menu book....em banyak nya hidangan, ada western food masakan siam dan lain2 lagi.
Anak-anak aku order cheken cop aku dan wife layan nasi goreng usa dan sebagai tambahan udang roreng tepong dan sotong pedas, sebagai pencuci mulut aku order Mama puluy manga durian.
Last sekali bab rasa, ok la sedap boleh lah datang lagi lain kali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan